Družba, v kateri živimo, se nenehoma spreminja, soočamo se z izzivi kot so klimatske spremembe, rastoča populacija, rast mest, potreba po energiji… Vse te spremembe se odražajo v poslovnem svetu, politiki ter zakonodaji. Poslovno okolje podjetij tako postaja vedno bolj zahtevno in konkurenčno, zahteve pa se prenašajo na podjetje. Po drugi strani pa so družba ter posamezniki oziroma kupci vedno bolj izobraženi in ozaveščeni, želijo vedeti, kaj kupijo ter imajo vedno večje zahteve glede produktov, kar pa podjetjem postavlja vedno večjo težavo za obstoj na trgu. Za podjetja je zato izjemno velikega pomena, da identificirajo grožnje ter da poznajo želje in zahteve trga, uporabnikov oziroma kupcev ter jih prenesejo na poslovne procese v podjetju in produkte. Za podjetja je ključno, da postanejo odprti za inovacije in jih tudi znajo prepoznati.
Odgovor na te zahteve je lahko »service design« oziroma »storitveno oblikovanje/načrtovanje«, pri čemer je ključno povezovanje industrije s kreativno industrijo, ki podjetjem s svojim drugačnim razmišljanjem odpre nove vpoglede. Z načrtovanjem procesov v podjetju se predvidijo vse situacije, od planiranja storitev oziroma izdelkov po korakih, te pa se prilagodi uporabnikovim potrebam oziroma tako, da uporabnik dobi kar najboljšo izkušnjo.
Vabimo vas na brezplačni webinar, kjer vam bodo strokovnjaki s področja storitvenega oblikovanja predstavili, kaj pomeni »servitization« ali »storitvenizacija«, kako načrtovati storitve in produkte, da bodo uporabniku prijazni in prilagojeni njihovim zahtevam.
KDAJ: 11. junij 2020, od 11.00 do 13.00 KJE: on-line webinar, povezavo vam bomo posredovali po prijavi, obvezna je predhodna prijava na povezavi >>>
Sodelujejo:
Marc Stickdorn, strokovnjak na področju storitvenega načrtovanja/oblikovanja, avtor, podjetnik Marc je soustanovitelj in izvršni direktor podjetja More than Metrics, ki ustvarja programsko opremo za oblikovanje storitev, kot sta Smaply in ExperienceFellow. S strateškim upravljanjem in oblikovanjem storitev pomaga organizacijam, da trajnostno vgradijo oblikovanje storitev v svoje strukture, procese in kulturo. Razvil je Journey Map Ops, uporabniško usmerjen pristop upravljanja organizacij, ki uporabljajo digitalne karte potovanj kot orodje za vizualno upravljanje. Je urednik in avtor večkrat nagrajene knjige This is Service Design Thinking (2010) in glavni avtor nadaljevanj This is Service Design Doing (2018) in This is the Design Design Method" (2018). Redno predava na konferencah o oblikovanju storitev in podjetništvu. Na univerzah poučuje oblikovanje storitev in ponuja javne in ekskluzivne tečaje. Že nekaj let dela doktorat na Univerzi v Erlangen-Nürnbergu v Nemčiji na področju informacijskih sistemov na osnovi znanosti o oblikovanju, v katerih je razvil nov pristop k mobilnim etnografskim raziskavam. Skoraj več let je doktorat že skoraj končan… Živi v Innsbrucku / Avstriji, obkrožen z evropskimi Alpami. Če ne dela, rad potuje z družino, uživa ob dobri kavi in vozi klasični motocikel.
Primož Mahne, Gigodesign Vodja design raziskav in brand strateg pri agenciji Gigodesign. Odgovoren je za načrtovanje, izvedbo in analizo design raziskav ter podjetjem pomaga pri identifikaciji nenaslovljenih potreb uporabnikov in drugih deležnikov. Rezultati projektov vključujejo inovativne poslovne modele, produkte in storitve. Izvedel je številne projekte design raziskav na različnih koncih sveta, od Slovenije in drugih evropskih držav do Nove Zelandije in ZDA. V vlogi brand stratega je številnim podjetjem pomagal pri definiranju strategij tržnih znamk, tako na trgih B2B kot B2C. Je aktivni partner obeh izvedb KCDM - Kompetenčnega centra za design management - v katerem s partnerji konzorcija deli znanje in izkušnje. Kot bivši soorganizator ljubljanskih Global Service Jam-ov je sooblikoval program in moderiral delavnice storitvenega oblikovanja. Verjame v reševanje pravih problemov ljudi in zagotavljanje konsistentno odličnega »customer experience-a«.
Marin Medak, Della Spina Soustanovitelj Della Spine, ki spreminja način nakupa dioptrijskih očal. S skrajšanjem dobavne verige, lastnim laboratorijem za brušenje leč in direktnim stikom s kupci, Della Spina ponuja veliko prijaznejšo uporabniško izkušnjo nakupa očal za polovično ceno od običajnih optik. Pred Della Spino so bili Marinovi podvigi drugačne narave. Med drugim je preveslal Atlantski ocean, Sredozemlje ter še nekaj drugih morij.
Dodatne informacije: Alenka Dovč, alenka.dovc@gzs.si. T: 01/5898-257